Bordtennis

Her kan barna få prøve bordtennis sammen med dyktige instruktører fra Oslo Bordtennisklubb og ivrige amatører fra AKS. Det er 12 bord tilgjengelig så her kan opptil 24 barn spille på en gang.

Sted:
Bordtennishallen i Bjølsenhallen, Moldegata 7. Gå opp trappen til høyre når du kommer inn hovedinngangen. De holder til i 2. etg.

Når:

Kurset krever påmelding. Info kommer i forkant av hver runde.

Barna trener vanligvis fra kl. 15.30-16.30. Tilbudet vil stå på ukeplanen til AKS.

Vi reiser fra skolen ca. kl. 15.

Pris:
Gratis. Alle barn med plass på Korsvoll AKS har muligheten til å melde seg på.

Barna må hentes i Bjølsenhallen klokken 16.30 eller evt. lage avtaler om å gå selv. Vi reiser IKKE tilbake til skolen!

Det er plass til 25 barn per gruppe. Barn som ikke har fått testet tilbudet tidligere vil prioriteres, men vi forsøker å få plass til alle som er interessert så ikke nøl med å melde på!

Vi planlegger for en ny runde med bordtennis før jul!