Skolemelk

For å bestille skolemelk må du opprette en ny bruker på skolemelk.no. Her registrerer du navn, e-post, telefonnummer og oppretter et passord. Dersom du ikke har e-postadresse, kan du fylle inn en fiktiv adresse ved registrering. Når du har opprettet en ny bruker, kan du logge inn på skolemelk.no og deretter registrere navnet på eleven(e) og deretter velge «Bestill skolemelk».

Når du skal bestille skolemelk, velger du fylke, kommune og skole. Deretter velger du semester abonnementet skal gjelde for og hvilken klasse eleven går i. Du vil nå få opp hvilke produkter skolen har tilgjengelig. Legg ønsket produkt i handlekurven. Dersom du skal bestille for flere elever, gjenta prosessen.

Gå til betaling, velg betalingsmåte og fullfør bestillingen. Du vil motta en bestillingsbekreftelse på e-post fra TINE SA. Her vil du se når første leveringsdag er og hvor mange dager betalingen/abonnementet gjelder for.