Tilbakemeldinger om Daglig Dialog

Selv om AKS har brukt dette systemet i noen måneder nå, lærer vi fortsatt. Nå som foresatte også får tilgang er vi innstilt på at mye blir nytt og vi må samarbeide for å finne gode løsninger. Vi ber om forståelse for at feil kan skje nå i starten, så vil vi samtidig gjøre vårt beste for å hjelpe dere hvis dere trenger hjelp. Ikke nøl med å ta kontakt hvis dere trenger det!

Her er tilbakemeldinger vi har meldt videre (per 23.02.2022)

Flere muligheter for å registrere hva barnet skal når man legger inn en beskjed.

Per i dag kan man kun velge mellom at barnet skal gå selv, har en lekeavtale eller hentes av noen. Et felt hvor man kan skrive inn fritekst er ønsket.
For eksempel: Skal gå hjem selv kl. 14 med beskjed: «Husk å ta med lillesøster», så AKS kan gi en beskjed til barnet samtidig som vi krysser ut.
Løsning for nå: Vi ber dere snakke med barnet på forhånd så langt det er mulig så barnet vet hva som skjer den dagen. Hvis det har skjedd noe spesielt som må inkluderes i beskjeden ber vi dere ringe eller sende Skolemelding.

Fleksible gå-tider

Per nå må beskjeder legges inn med en fast tid. Mange har avtaler om at barnet kan gå i et satt tidsrom.
For eksempel: Barnet kan gå selv mellom kl. 14-16 eller barnet kan gå når han/hun vil.
Løsning for nå: Forsøk å lage faste tider. Vi håper denne funksjonaliteten blir utbedret snart.