IST Home / Daglig Dialog

Hvorfor bruker vi Daglig dialog?

• Elevene krysses inn og ut digitalt, slik at det ikke lenger er behov for krysselister på papir. Dette gir et helt nøyaktig tidspunkt for når barnet forlater AKS.
  • Foresatte kan registrere oppholdsplan og faste henteavtaler for sitt barn via foreldreappen, IST Home. De kan også registrere daglige hentebeskjeder som oppstår fortløpende og administrere hvem som har tillatelse til å hente barnet.
  • Påmelding til ferier gjøres via appen, foreldre vil få varsel i appen om påmelding. Alle må sende inn ferie påmelding
    • Hvis man ikke skal bruke plassen sender man tom plan.
  • Foresatte kan velge å motta pushvarsel når barna krysses inn og ut.
  • Det vil bli enklere for AKS å planlegge god bemanning da det på sikt vil bli mulig å ta ut oversikt over deltagelse og påmelding til tidligere års aktiviteter.

Foreldreappen

IST Home kan lastes ned fra Google Play eller App Store. Du logger inn med MinID (samme som for eksempel nettbank).
Her kan du lese mer om hvordan appen fungerer.

Brukerveiledning

Her kan du se hvordan du kan registrere en fast oppholdsplan eller henteavtale for ditt barn i IST Home.

Har du tilbakemeldinger til oss? Vi ønsker gjerne å høre fra deg!