Førskoledag på Korsvoll skole

Korsvoll skole

Vi møter deg kl. 09.00 i skolegården foran utescenen i skolegården ved hovedinngangen. Du får hilse på de elevene du skal starte i 1. klasse med, og på de elevene som skal bli faddere for dere til høsten. Vi skal være både inne og ute. Husk mat og drikke.

Vi deler dere inn i alfabetiske grupper. Den endelige inndelingen av klassene blir ikke foretatt før senere. Klasselistene vil bli sendt hjem før sommerferien. Vi håper at du kan komme, og vi gleder oss til å treffe deg!

Når skoledagen er over, kl. 11.30, hentes barna utenfor klasserommene de er i. Disse finner dere under brua (gul bygning i retning Havnabakken barnehage).

Mange hilsener fra oss alle på Korsvoll.

Til dere som er foresatte til årets skolestartere.

Dere inviteres til et informasjonsmøte i gymsalen kl. 09.30 – 10.30 samme dag, altså 5. juni. På møtet vil vi blant annet informere om skolen, aktivitetsskolen og skolestart til høsten. Det vil bli anledning til å stille spørsmål.

Vi ønsker våre nye elever og foresatte velkommen til førskoledagen.

Svein Søvde